برنامه تمرین بارفیکس : Pull-Ups

برنامه تمرین بارفیکس

حرکت Pull-Up که در میان ما فارسی زبانان با نام ” بارفیکس ” که ترجمه ی آن به معنی میله ثابت است شناخته می شود جزء سخت ترین و سنگین ترین حرکات ورزشی است که هیچ فردی بدون آمادگی نسبی بدنی و خصوصاً عضلانی نمی تواند از پس انجام تعداد بالای این حرکت بر آید. عضلات بازو، کتف، پشت و ساعد همه و همه در انجام این حرکت دخیل هستند. برنامه تمرین بارفیکس : ۱۰۰ Pull-Ups ادّعا می کند که می تواند در مدّت زمان کوتاهی بدن کاربر را آماده سازد تا حدود ۱۰۰ حرکت بارفیکس را بدون وقفه انجام دهد. البته توصیه ی من به شما پیش از استفاده از این برنامه، شروع از اپلیکیشن تقویت بازو در ۳۰ روز است تا به دلیل سختی تمرینات از ادامه ی آن دلزده نشوید. با اپلیکیشن یاد شده می توانید عضلات بازو و ساعد خود را تا حد مطلوبی تقویت کرده و سپس به انجام تمرینات ارائه شده توسط برنامه تمرین بارفیکس : ۱۰۰ Pull-Ups بپردازید. بدیهی است که همگی ما از نظر آمادگی جسمانی در یک سطح نیستیم. بنابرین اپلیکیشن با یکبار تست از کاربر جویا می شود که چه تعداد بارفیکس را می تواند انجام دهد و بسته به پاسخ کاربر برنامه تمرینات بلند مدّت وی را نتظیم می کند.

برنامه تمرین بارفیکس : 100 Pull-Ups برنامه تمرین بارفیکس : 100 Pull-Ups

از همین حالا می توانید بدون نیاز به صرف هزینه و باشگاه ورزشی تنها با استفاده از این اپلیکیشن و خواب خوب و تغذیه ی پر پروتئین، به تناسب اندام و تقویت عضلات فوقانی خود بپردازید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه ۴٫۰٫۳ یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه Fighting Trainer

برنامه Fighting Trainer : آموزش هنرهای رزمی

برنامه Fighting Trainer را می توان یکی از کاملترین و جالب ترین برنامه های آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *